נתי דוידי – מטפל אלטרנטיבי

תוכן עניינים

שמי נתי דוידי, נעים להכיר 🙂 עשור שלם עבר מאז נפצעתי בתאונת דרכים. הרופאים אמרו שניצלתי בנס. שברים בחלק העליון והתחתון של הגוף, כאבי גב בלתי פוסקים, סחרחורות וכאבי ראש שליוו אותי למשך תקופה ארוכה ופגיעה רצינית בעצמות, בשרירים ובמפרקים. פרט לנזקים הפיזיים והגופניים שנותרו אחרי הפציעה, גם הנפש שלי, נתי דוידי, עברה טראומה לא פשוטה איתה אני מתמודד עד היום. אחרי התאונה החלטתי שאני משנה כיוון ואני הופך להיות מומחה לרפואה אלטרנטיבית. אז נרשמתי לבית ספר ללימודים לרפואה סינית ומשם התקדמתי לאט לאט, קורס אחרי קורס, מסלול אחרי מסלול והיום אני מחזיק ביותר מ-15 תעודות בתחום. מדובר באחת ההחלטות הכי טובות שיש לי בחיים ואני שמח להציג את עצמי. שמי נתי דוידי והמטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים לרפא את עצמם, פיזית, נפשית וגם מנטלית.

 

מהן שיטות הטיפול בהן אני מתמחה?

השיטה הראשונה סובבת סביב הרפואה הסינית והיא בעצם המודל של "מרפאת הטבע נתי דוידי". אני משלב כמה שיטות בטיפולים שלי בהתאם לצרכים של המטופל כמובן ורק אחרי תשאול מעמיק וארוך יחסית. כוסות רוחות, דיקור סיני ויפני, שיאצו, טווינא וצמחי מרפא. אני עדיין לא מאמין איך פרוטוקול טיפולים מדויק אחרי אבחון יסודי פועל ועושה סוג של קסם פעם אחרי פעם. אז לא, זה ממש לא קסם. מדובר בידע שנצבר אלפים בשנים ופשוט עובד. המחטים הקטנות שבקושי מורגשות מייצרות בגוף אנרגיות ומזרימות את הצ‘י. הדם והחמצן מתחילים לזרום לאזורים הפגועים והכל נבנה מחדש. זה עבד איתי אחרי התאונה ועובד עם המטופלים שלי. במה אפשר לטפל ברפואה סינית? כמעט בהכל.

  • לחץ וסטרס, מתח מוגבר
  • בעיות הקשורות למערכת העיכול לרבות קוליטיס, קרוהן, דלקות מעיים, כיבים ועוד
  • בעיות שינה
  • חוסר איזון הורמונלי, בעיות פוריות ואין אונות
  • קשיים הקשורים למערכת הנשימה
  • אלרגיות
  • בעיות עור כמו אקנה, פטרת הציפורניים, אדמומיות ואפילו אסטמה של העור
  • חוסר תיאבון
  • חולשה של המערכת החיסונית
  • צינון, התקררות
  • ועוד….

השילוב בין המחטים, טיפול במגע, כוסות הרוח וצמחי מרפא עושה את ההבדל ומאפשר למטופל לחזור לחיים בריאים יותר, מאוזנים יותר ואיכותיים יותר.

רוצים לשמוע יותר על הטיפול שלי – מוזמנים לפנות אלי.

איך הטיפול עובד?

עם הגעתכם למרפאה הטבעית של נתי דוידי תעברו תשאול מעמיק ויסודי לגבי אורח החיים שלכם. נתי ישאל אתכם כל מה שקשור לאורח החיים שלכם החל מאיך אתם אוכלים, דרך איך אתם ישנים ועד כמה פעמים ביום אתם הולכים לשירותים. מה צבע הצואה וכמה מים אתם שותים, מאילו בעיות אתם סובלים, כמה שעות אתם עובדים ביום ובמה אתם עוסקים, הכל מהכל. בשלב הבא נתי דוידי יקבע עבורכם פרוטוקול טיפולים ויבחר את הנקודות אותן הוא מדקר. אתם אמורים להרגיש שיפור מיידי, אך חשוב לציין כי כל טיפול לוקח זמן וברוב המקרים ידרשו כמה טיפולים.

 

מה חשוב כדי שתראו תוצאות והטיפול אכן יעבוד?

  1. התמדה – חשוב לעבור רצף של טיפולים עד להשלמה מלאה של הטיפול כולו.
  2. הקשבה להנחיות – במידה ותקבלו טיפים לגבי שינויים בתזונה, בשתייה, לקיחת צמחי מרפא או תוספי תזונה, כדאי לשים לב להנחיות ולהקפיד עליהם משום שמדובר בטיפול משלים לכל מה שקורה בקליניקה.
  3. נכונות – יש קשר ישיר בין הגוף לבין הנפש. כלומר אם מראש אנחנו באים בגישה שלילית, הסיכוי שהטיפול באמת יעבוד יורד ולכן חשוב לבוא בגישה חיובית, להפחית את רמות הסטרס בחיים שלכם ולשמור על איזון.
  4. בדיקות – לעתים נתי דוידי מבקש מהמטופלים שלו לבוא אחרי שעברו בדיקות דם שגרתיות בכדי להבין את המצב ולהתאים את הטיפול גם לנתונים הללו.
נתנאל דוידי

נתנאל דוידי

נתנאל דוידי (נתי דוידי) בעל תואר במנהל עסקים וכלכלה, מייסד-שותף אתר "אלטרנטיביים" העוסק בתחום חשוב כל כך - קנאביס רפואי.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: